novosti
Njemački jezik u poslovnom svijetu danas!
Njemački jezik iznimno se cijeni u poslovnim odnosima s njemačkim govornim područjem, otvara nove mogućnosti i nova tržišta.
Njemački jezik iznimno se cijeni u poslovnim odnosima s njemačkim govornim područjem, otvara nove mogućnosti i nova tržišta.
Učiti i usavršavati se nikada nije bilo važnije i dostupnije! U sklopu programa U dobrim rukama Hrvatski Telekom pokrenuo je novi projekt koji je sjajno rješenje za kompanije i poduzetnike. Kroz seriju webinara i podcasta Hrvatski Telekom će sa svojim poslovnim korisnicima podijeliti znanje i ekspertize za uspješnije poslovanje. Pogledajte sudjelovanje naše direktorice Petre Čolak na 1. podcastu u nizu i saznajte kako motivirati sebe i svoje zaposlenike u izazovnim vremenima.
MQ menadžer treba biti u stanju redefinirati svoju ulogu i stalno promišljati o tome kako ju izvršiti na najbolji mogući način.
Ako je ikada bilo važno znati kako se slagati s drugim ljudima i sa samim sobom, onda je to danas. Zar opet komunikacija, pitate se? Nismo li već svladali što se svladati dalo i krenuli naprijed? Nažalost nismo. Provjerite što kažu Forbes, Harvard Business Review, Linkedin, WikiJob …. Covid radno okruženje ponovno stavlja komunikaciju na pijedestal uz najavu da će tako ostati i u postcovid radnom okruženju bilo ono uživo i/ili virtualno. Bez imalo sumnje možemo reći da malo stvari utječe na poslovnu kulturu, produktivnost, motivaciju i moral zaposlenika više od komunikacije. Ugodnu, pozitivnu, poticajnu radnu klimu koju je moguće postići upravo komunikacijom, mnogi gledaju kao na utopiju. Oh ta lijepa riječ, taj ohrabrujući osmijeh, ljubazan mail, ta pravovremena informacija, ta zahvala ili pohvala, opravdana ili ipak poticajna kritika, kad bi samo bili učestaliji, … Blagodati komunikacije – tako blizu, a tako daleko! Zašto? Više je razloga; npr. mislimo da to radimo dobro; mislimo da se drugi trebaju mijenjati, a ne mi; ponestaje nam hrabrosti za značajniji preokret u komunikacijskom pristupu; imamo volju, ali nemamo vremena; nismo svjesni što radimo krivo; imamo pred sobom preizazovne sugovornike i ne znamo kako … . Što god da je razlog, obično odustajemo prije […]