novosti
Komunikacija s velikim K
Ako je ikada bilo važno znati kako se slagati s drugim ljudima i sa samim sobom, onda je to danas. Zar opet komunikacija, pitate se? Nismo li već svladali što se svladati dalo i krenuli naprijed? Nažalost nismo. Provjerite što kažu Forbes, Harvard Business Review, Linkedin, WikiJob …. Covid radno okruženje ponovno stavlja komunikaciju na pijedestal uz najavu da će tako ostati i u postcovid radnom okruženju bilo ono uživo i/ili virtualno. Bez imalo sumnje možemo reći da malo stvari utječe na poslovnu kulturu, produktivnost, motivaciju i moral zaposlenika više od komunikacije. Ugodnu, pozitivnu, poticajnu radnu klimu koju je moguće postići upravo komunikacijom, mnogi gledaju kao na utopiju. Oh ta lijepa riječ, taj ohrabrujući osmijeh, ljubazan mail, ta pravovremena informacija, ta zahvala ili pohvala, opravdana ili ipak poticajna kritika, kad bi samo bili učestaliji, … Blagodati komunikacije – tako blizu, a tako daleko! Zašto? Više je razloga; npr. mislimo da to radimo dobro; mislimo da se drugi trebaju mijenjati, a ne mi; ponestaje nam hrabrosti za značajniji preokret u komunikacijskom pristupu; imamo volju, ali nemamo vremena; nismo svjesni što radimo krivo; imamo pred sobom preizazovne sugovornike i ne znamo kako … . Što god da je razlog, obično odustajemo prije […]