trening

Vodstvo

Kvalitetno vodstvo vitalni je dio uspjeha svake organizacije. Vodstvo je umijeće pretvaranja vizije u stvarnost, a kroz naš trening možete naučiti kako.

novosti

Kako zadržati angažiranost i učinkovitost zaposlenika u kriznim vremenima

Učiti i usavršavati se nikada nije bilo važnije i dostupnije! U sklopu programa U dobrim rukama Hrvatski Telekom pokrenuo je novi projekt koji je sjajno rješenje za kompanije i poduzetnike. Kroz seriju webinara i podcasta Hrvatski Telekom će sa svojim poslovnim korisnicima podijeliti znanje i ekspertize za uspješnije poslovanje. Pogledajte sudjelovanje naše direktorice Petre Čolak na 1. podcastu u nizu i saznajte kako motivirati sebe i svoje zaposlenike u izazovnim vremenima.

trening

Professional TQ® Trainer

Professional TQ® Trainer koristi predavačku inteligenciju koja je nastala kao rezultat istraživanja različitih vrsta inteligencija u prenošenju znanja.

trening

Umijeće utjecanja

Vještine utjecanja ključ su uspješne prodaje, pregovora, osobnog i poslovnog uspjeha i izgradnje i očuvanja odnosa na poslu i privatno.

trening

LPC for Business

LPC for Business pruža paket nužnih programa iz područja:  Vodstva  Komunikacije  Učinkovitosti  Stranog jezika  well-being-a /antistresa  potrebnih svakom timu, menadžeru ili zaposleniku. Ovisno o odabranom paketu  LPC for business nudi niz drugih mogućnosti i beneficija koje će podržati i obogatiti svaki Learning & development process. 

novosti

Komunikacija s velikim K

Ako je ikada bilo važno znati kako se slagati s drugim ljudima i sa samim sobom, onda je to danas. Zar opet komunikacija, pitate se? Nismo li već svladali što se svladati dalo i krenuli naprijed? Nažalost nismo. Provjerite što kažu Forbes, Harvard Business Review, Linkedin, WikiJob …. Covid radno okruženje ponovno stavlja komunikaciju na pijedestal uz najavu da će tako ostati i u postcovid radnom okruženju bilo ono uživo i/ili virtualno. Bez imalo sumnje možemo reći da malo stvari utječe na poslovnu kulturu, produktivnost, motivaciju i moral zaposlenika više od komunikacije. Ugodnu, pozitivnu, poticajnu radnu klimu koju je moguće postići upravo komunikacijom, mnogi gledaju kao na utopiju. Oh ta lijepa riječ, taj ohrabrujući osmijeh, ljubazan mail, ta pravovremena informacija, ta zahvala ili pohvala, opravdana ili ipak poticajna kritika, kad bi samo bili učestaliji,  … Blagodati komunikacije – tako blizu, a tako daleko! Zašto? Više je razloga; npr. mislimo da to radimo dobro; mislimo da se drugi trebaju mijenjati, a ne mi; ponestaje nam hrabrosti za značajniji preokret u komunikacijskom pristupu; imamo volju, ali nemamo vremena; nismo svjesni što radimo krivo; imamo pred sobom preizazovne sugovornike i ne znamo kako … . Što god da je razlog, obično odustajemo prije […]

trening

Upravljanje vremenom

Imate li osjećaj da se neprestano borite s rokovima? Uz vještinu upravljanja vremenom naučite kako doskočiti tome i reći „ne“ kradljivcima vremena!

trening

Kako biti uspješan mentor

“Mentorstvo je mozak kojeg treba prekopati, uho koje će slušati, pomak u pravom smjeru.” John Crawford Crosby Gotovo svatko od nas je bio u ulozi mentora ili je bio u poziciji da mu je mentor bio potreban. Kako ste bili zadovoljni tim iskustvom? Trening će podučiti sudionike kako ovaj najstariji i, u današnjem poslovnom svijetu, gotovo najvrjedniji oblik prijenosa znanja i razvoja zaposlenika učiniti što učinkovitijim i produktivnijim. Sudionici će saznati kako biti uspješan mentor svojim suradnicima i kolegama u cilju uvođenja u posao, unapređenja suradnje ili povećavanja učinka. Imat će priliku iskusiti ključne dijelove procesa kroz praktičan mentorski rad, analize slučajeva i razmjenu vlastitih iskustava. Po završetku treninga svaki će sudionik: Produbiti znanja o mentorstvu Imati više sigurnosti i znati što i kako napraviti Biti svjestan vlastitih prednosti i prostora za poboljšanje Imati dodatnu motivaciju za mentorsku ulogu Kome je trening namijenjen? Novoj generaciji profesionalaca koji već sudjeluju ili se pripremaju za prijenos znanja kroz mentorstvo: poslovnim ljudima, menadžerima, voditeljima, stručnjacima i svim zaposlenicima koji se nalaze ili će se naći u toj ulozi. Broj sudionika: Max 6 Način […]