„Najveći dio naše sreće ovisi o našem ponašanju, a ne o okolnostima.”
– Martha Washington
Jeste li znali da ste s pozitivnim razmišljanjem na korak bliže uspjehu? Možete naučiti kako doći do ostvarenja ciljeva putem pozitivnih misli, pozitivne komunikacije i pozitivnog pristupa radu! Niste rođeni s tim pristupom? Usvojite ga!
Na radnom mjestu provedemo oko 8 sati, što čini trećinu svakog radnog dana. To je velik dio našeg vremena i stoga je iznimno bitno kako doživljavamo atmosferu svog radnog okruženja.
Na radnu atmosferu utječu brojne faktori organizacijske kulture kao što su komunikacija zaposlenika na svim razinama i između svih razina, timski rad, motivacija, zadovoljstvo poslom i još mnogo toga.
Osim što radnu atmosferu doživljavamo i osjećamo, mi smo dio nje, na nju možemo utjecati svojim mislima, komunikacijom, pristupom i aktivnostima.
Na HalPet treningu Kako kreirati pozitivnu radnu atmosferu ćete upoznati jednostavne strategije za stvaranje pozitivne radne atmosfere, osvijestiti osobnu odgovornost u stvaranju pozitivne radne atmosfere, i kako je svojim djelovanjem učiniti što ugodnijom.
Naučite već danas kako ostvariti veće zadovoljstvo zaposlenika na radnom mjestu (i osobno zadovoljstvo) i poboljšati radne rezultate.
Kratki sadržaj:
- Što je pozitivno razmišljanje
- Kako razmišljati pozitivno
- Kako komunicirati na pozitivan način
- Strategije za pozitivan pristup radu i stvaranje pozitivne radne atmosfere
Kome je trening namijenjen?
Svima koji žele naučiti kako kreirati pozitivnu radnu atmosferu i na taj način doprinijeti svom uspjehu i uspjehu radne okoline, pomoći drugima u svom poslovnom ali i privatnom okruženju: direktorima, menadžerima, voditeljima projekata, timova, stručnjacima kao i zaposlenicima malih, velikih i srednjih poduzeća, odjela prodaje, marketinga, proizvodnje, itd. i svima onima koji žele razmišljati i djelovati pozitivno te tako kreirati pozitivnu radnu atmosferu koja rezultira boljom produktivnošću i vaćim zadovoljstvom poslovno i privatno.
Upamtite: pozitivni ljudi privlačniji su u komunikaciji i uvijek su poželjni u društvu.