kako komunicirati u zahtjevnim situacijama

Cilj:
  • Prepoznati što radite dobro u zahtjevnim komunikacijskim situacijama i gdje leži dodatni prostor za izvrsnost
  • Upoznati i isprobati jednostavne, praktične i djelotvorne alate za zahtjevne situacije
Broj sudionika: Max 8
Način izvedbe: Virtualna učionica
Trajanje: 4 trening sata (1ts/45 min)
Dinamika: 1 x 4  trening sata
Sadržaj:
  • Tko su zahtjevni klijenti i sugovornici
  • Emocionalna inteligencija i empatija
  • Temelj profesionalne komunikacije
  • Verbalna i neverbalna pravila za zahtjevne situacije
  • Tehnike za zahtjevnu komunikaciju
  • Dodatni savjeti za zahtjevne situacije

LPC® metoda kako komunicirati u zahtjevnim

LPC metoda je suvremen i učinkovit način poučavanja koji slijedi prirodan ciklus učenja. Naš pristup čini učenje bržim, lakšim i zanimljivijim, a rezultati su odmah vidljivi u primjeni.

Svaka HalPet edukacija sastoji se od slijedećih koraka: LPC vodstvo modularni program
1. Learn upoznajete se s novim znanjem ili vještinom – 20% treninga
2. Practice kroz niz aktivnosti uvježbavate znanja i vještine na dinamičan i poticajan način – 60% treninga
3. Communicate dokazuje uspješnost učenja jer naučeno primjenjujete u simulaciji poslovnih situacija – 20 % treninga

recite nam što vas zanima

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

povezani sadržaj