Briga o korisnicima ne podrazumijeva samo odjel u kompaniji, već i stav!
Briga o korisnicima je podrška koju im pružate u fazi prije kupnje, tijekom kupnje i nakon kupnje, kako biste osigurali ugodno iskustvo. Uspješne kompanije danas prepoznaju da je briga o korisnicima ne samo jedna od funkcija u organizaciji već da postaje upravo onaj kritični faktor uspjeha u poslovanju. Kakva je vaša briga o korisniku? Kako osigurati da u današnjem svijetu sve veće brzine i sve većih očekivanja korisnika pružate izvrsnu uslugu i stvarate lojalne korisnike?
Podrška koju pružate svojim sadašnjim, ali i potencijalnim, korisnicima prije kupnje, tijekom i nakon nje, osigurava da njihovo iskustvo poslovanja s vama bude zadovoljavajuće i profesionalno. Ako uspijete pri tom nadmašiti njihova očekivanja, to će zasigurno predstavljati vašu ključnu prednost u odnosu na ostale konkurente na tržištu. Upravo su zato fokus i ulaganje u brigu o korisnicama višestruko isplativi svim kompanijama koje žele dugoročno uspješno poslovati.
Što ćemo naučiti na treningu Briga o korisnicima:
- Što je briga o korisniku
- Što korisnik očekuje
- Pristup „korisnik u centru“ – od teorije do prakse
- Funkcija podrške korisnicima u suvremenim organizacijama
- Služba za korisnike – procesi i organizacija
- Kontaktni kanali službe za korisnike
- Tehnologija za učinkovitost
- Komunikacija, komunikacija, komunikacija
- Razvoj vještina za izvrsnu korisničku uslugu
- Ključni pokazatelji uspješnosti
- Povratna informacija korisnika i mjerenje korisničkog zadovoljstva
- Upravljanje kvalitetom u području brige o korisnicima
Kome je trening Briga o korisnicima namijenjen?
Svima onima koji usavršavanjem područja i vještina brige o korisnicima žele razvijati poslovni odnos sa svojim korisnicima, povećati njihovu lojalnost, te osiguravati izvrsnost u izvedbi i rezultatima područja svoje odgovornost: djelatnicima u službi za korisnike, uslužnom osoblju u hotelima, menadžerima i voditeljima prodaje i podrške u kompanijama različitih djelatnostima, kao i poduzetnicima koji žele razvijati područje brige o korisnicima u svojim tvrtkama.