Ako je ikada bilo važno znati kako se slagati s drugim ljudima i sa samim sobom, onda je to danas.
Zar opet komunikacija, pitate se? Nismo li već svladali što se svladati dalo i krenuli naprijed? Nažalost nismo. Provjerite što kažu Forbes, Harvard Business Review, Linkedin, WikiJob …. Covid radno okruženje ponovno stavlja komunikaciju na pijedestal uz najavu da će tako ostati i u postcovid radnom okruženju bilo ono uživo i/ili virtualno.
Bez imalo sumnje možemo reći da malo stvari utječe na poslovnu kulturu, produktivnost, motivaciju i moral zaposlenika više od komunikacije.
Ugodnu, pozitivnu, poticajnu radnu klimu koju je moguće postići upravo komunikacijom, mnogi gledaju kao na utopiju. Oh ta lijepa riječ, taj ohrabrujući osmijeh, ljubazan mail, ta pravovremena informacija, ta zahvala ili pohvala, opravdana ili ipak poticajna kritika, kad bi samo bili učestaliji, …
Blagodati komunikacije – tako blizu, a tako daleko! Zašto? Više je razloga; npr. mislimo da to radimo dobro; mislimo da se drugi trebaju mijenjati, a ne mi; ponestaje nam hrabrosti za značajniji preokret u komunikacijskom pristupu; imamo volju, ali nemamo vremena; nismo svjesni što radimo krivo; imamo pred sobom preizazovne sugovornike i ne znamo kako … .
Što god da je razlog, obično odustajemo prije nego što smo isprobali sve mogućnosti. Nema smisla truditi se- kažu nam često oni koji pokušavaju napraviti promjenu ne nailazeći na razumijevanje i podršku okoline.
Komunikacija pomaže onima koji na njoj rade.
John Powell
Vježbajte! Ustrajte!
Ako ste direktor, menadžer, voditelji tima, izgradnja dobrih komunikacijskih vještina može imati duboko pozitivne kratkoročne i dugoročne prednosti za Vaš tim i Vašu kompaniju.
Ako ste specijalist, stručnjak, tehničar, prodavač, trener, liječnik …. – kao uspješan komunikator očekujte veće samopouzdanje, veću motivaciju, zdravije i kvalitetnije odnose, veću učinkovitost i manje nesporazuma te naravno bolje poslovne rezultate. Uglavnom, lakši prolaz prema naprijed u kojem god smjeru odlučili ići.
Stoga razmišljate li u koju vještinu investirati vrijeme i resurse, ne dvojite. To je zasigurno komunikacija. I to s velikim K! Komunikacija određuje veliki dio onog što i kako radimo te koje rezultate postižemo.
Naravno delegiranje, pregovaranje, motivacija, kreativno ili kritičko razmišljanje, upravljanje konfliktima, upravljanje vremenom… sve su to velike i iznimno važne teme kojima svi trebamo ovladati, svakako prije bolje nego kasnije. No, sadimo li te vještine na komunikacijski neplodnom tlu, riskiramo slab ili nikakav rod.
Pravi pristup je krenuti ponovno s usvajanjem komunikacije, krenuti postepeno, sveobuhvatno i kontinuirano.
Razlomimo li tako veliki razvojni zalogaj na manje korake i pretvorimo ih u jednostavne, korisne, zanimljive i zabavne lekcije i omogućimo svakom zaposleniku da ih uči u svom vremenu i na uređaju koji njemu/njoj najviše odgovara.
Za pozitivnu promjenu u kratkom vremenu, pogledaj sljedeće programe unutar LPC for Business paketa ili ako nemaš pristup paketu, posjeti naš webshop:
- Izbaci uljeza iz svoje komunikacije
- Pozitivno razmišljanje – moja nova navika
- Izbrusi svoju verbalnu komunikaciju
- Smirite zahtjevnog sugovornika pomoću FFF tehnike
- 7 pravila izvrsnog slušača
- Govor tijela i glas za uvjerljivost
- Kako komunicirati s milenijcima
- PAPPA – multipraktičan model za pitch
- Miroljubiva komunikacija u 4 koraka
- Ponudite savjet na pravi način
- Stvorite temelj za uspješan razgovor