Jeste li znali da je elevator pitch vrlo kratka prezentacijska forma koja sažima ključne ideje i informacije u trajanju jedne vožnje liftom? Trening Pitch prezentacije uči vas upravo tome.
Pokušajte “prodati” neku ideju ili proizvod u jednoj minuti. Kako sažeti značajan broj bitnih informacija u tako kratkom okviru? Kako nastupiti profesionalno, a ne zvučati užurbano? Ovaj trening dat će vam odgovor na sva pitanja.
“Ostaviti dobar dojam u manje od dvije minute, a istovremeno znati da ste rekli sve najvažnije, poseban je osjećaj“, objašnjava trenerica i izvršna direktorica Petra Čolak.
“Pitch prezentacije su popularna prezentacijska forma, interesantna upravo zbog toga što u kratkom vremenu treba postići maksimum. Zamislite situaciju da se trebate predstaviti na nekoj konferenciji, ili da trebate pridobiti publiku za svoj projekt, da ste na networking skupu i trebate “prodati” sebe, proizvod ili kompaniju. Važno je ostaviti izvrstan dojam u takvim prilikama.”
Trenerica Sonja Harapin Štrbac posebno je zadovoljna osobnim pristupom polaznicima: “Grupe se sastoje od maksimalno osam polaznika, što nam omogućuje da se posvetimo svakom pojedincu.”
Uz Pitch prezentacije upoznat ćete i isprobati nekoliko moćnih prezentacijskih modela. Naučit ćete kako strukturirati svoj govor i kako ga podržati svojim tijelom i glasom. Znat ćete iskoristiti trenutak i reći pravu stvar. Jedan od elemenata kojima se ponosimo je zadovoljstvo naših polaznika interaktivnošću i prezentacijom sadržaja: “Samo 10 % ljudi je auditivno. Većina je vizualna. Našom pojavom, nastupom, načinom govora držimo polaznike koncentriranima i aktivnima”, kaže naša Sonja.
Kroz koje teme vodimo polaznike:
- Što je PITCH prezentacija – moć i prednosti
- Vrste PITCH prezentacije
- Sastojci uvjerljivog nastupa (riječ, pokret, glas)
- Priprema PITCH-a
- Rad na modelima
- Izvedba i analiza
Kome je trening namijenjen:
Svima koji žele u kratko vrijeme svojom prezentacijom ostaviti najbolji dojam: direktorima, menadžerima, voditeljima projekata, timova, stručnjacima kao i zaposlenicima odjela prodaje, marketinga, proizvodnje.
Cilj: |
|
Broj sudionika: | Max 8 |
Način izvedbe: | Virtualna učionica |
Trajanje: |
|
Sadržaj: |
|
LPC® metoda Kako voditi tim na daljinu
LPC metoda je suvremen i učinkovit način poučavanja koji slijedi prirodan ciklus učenja. Naš pristup čini učenje bržim, lakšim i zanimljivijim, a rezultati su odmah vidljivi u primjeni.
Svaka HalPet edukacija sastoji se od slijedećih koraka:
1. Learn upoznajete se s novim znanjem ili vještinom – 20% treninga
2. Practice kroz niz aktivnosti uvježbavate znanja i vještine na dinamičan i poticajan način – 60% treninga
3. Communicate dokazuje uspješnost učenja jer naučeno primjenjujete u simulaciji poslovnih situacija – 20 % treninga