“Riječ koja je izašla iz usta nije lako zaustaviti kao ni kamen ispušten iz ruke.”
Euripid
Dobri odnosi u poslovnom i privatnom životu nisu rezultat slučajnosti, nego podrazumijevaju poznavanje i primjenu učinkovitih komunikacijskih tehnika i pravila.
Komunikacija je „kraljica svih vještina“ i stoga je neizostavan element u životu i radu svake osobe. Uspješno vladanje vještinom komuniciranja omogućava nam pažljivo slušati, razumjeti sugovornika, postavljati pitanja, prezentirati sebe, naš proizvod ili uslugu, savjetovati, uvjeravati i pregovarati na najbolji mogući način u danom trenutku. Prednosti koje dobivamo unapređenjem komunikacijskih vještina su nebrojene: profesionalnost, prezentabilnost, ušteda vremena i energije, fleksibilnost, kreativnost, uspješno rješavanje problema, motivacija i samomotivacija, prednost na tržištu rada…
Cilj HalPetovog treninga Komunikacijske vještine za zaposlenike je postati vještiji komunikator koji uspješno koristi učinkovite tehnike i strategije i zna ih prilagoditi situaciji i sugovorniku. Postaje osoba koja brže i jednostavnije gradi i unaprjeđuje odnose u svim smjerovima, u privatnom i poslovnom životu.
Kratki sadržaj:
- Kako stvoriti komunikacijsku prednost
- Profil uspješnog komunikatora
- Kako jednostavna tehnika rezultira velikom promjenom
- Rad na tehnikama iz područja:
- Aktivnog slušanja
- Asertivnosti
- Uvjeravanja i utjecanja
- Davanja i primanja povratnih informacija
- Pozitivnog komuniciranja
Kome je trening namijenjen?
Svima koji žele unaprijediti komunikacijske vještine za zaposlenike; direktorima, menadžerima, voditeljima projekata, timova, stručnjacima kao i zaposlenicima odjela prodaje, marketinga, proizvodnje, malih, velikih i srednjih poduzeća, jednako kao roditeljima, studentima i svima onima koji rade u direktnom kontaktu s ljudima.