Oboružajte se vještinama za eru klijenata i postignite izvrsnost u komunikaciji.
Jeste li se ikada našli u situaciji kada niste znali kako postupiti s kupcem, kako se postaviti prema njegovim zahtjevima ili kako sačuvati “bistru glavu” u poprilično neugodnom razgovoru? Ako jeste, onda znate da si to ne želite ponovo priuštiti. Vrijeme je da steknete izvrsnost u komunikaciji i ostvarite zadane ciljeve.
HalPetovi stručni treneri i naša suvremena LPC metoda učenja pomoći će vam usvojiti sve važne korake kako biste postigli željenu razinu komunikacije i predviđanja poslovnih situacija. Na treningu Izvrsnost u komunikaciji s klijentom proći ćete kroz cijelu eru klijenata ili kupaca, naučiti koji su i kako stvoriti idealne preduvjete za uspješnu komunikaciju, kako se prilagoditi određenim tipovima kupaca te, na kraju, kako nadmašiti njihova očekivanja. I zapamtite, ne možete promijeniti osobu koja stoji nasuprot vas, ali možete promijeniti svoj odnos prema njoj.
Što ćemo naučiti na treningu:
- Era kupaca (korisnika, klijenta)
- Preduvjeti izvrsne komunikacije s kupcima
- Što kupci očekuju
- Odgovornost zaposlenika u razvoju odnosa s kupcima
- Tipovi kupaca i kako im se prilagoditi
- Kako komunicirati sa zahtjevnim i „teškim“ kupcima
- Pritužba kao poklon
- Kako nadmašiti očekivanja kupaca
Kome je trening namijenjen?
HR manageri, voditelji projekata, voditelji timova, direktori, voditelji odjela, zaposleni u marketingu i prodaju, copywriting i community stručnjaci mentori, nezaposleni, studenti.
Cilj: |
|
Broj sudionika: | Max 8 |
Broj modula: | 4 |
Način izvedbe: | Virtualna učionica |
Trajanje modula: | 4 trening sata |
Dinamika: | Prema dogovoru |
LPC® metoda
LPC metoda je suvremen i učinkovit način poučavanja koji slijedi prirodan ciklus učenja. Naš pristup čini učenje bržim, lakšim i zanimljivijim, a rezultati su odmah vidljivi u primjeni.
Svaka HalPet edukacija sastoji se od slijedećih koraka: LPC vodstvo modularni program
1. Learn upoznajete se s novim znanjem ili vještinom – 20% treninga
2. Practice kroz niz aktivnosti uvježbavate znanja i vještine na dinamičan i poticajan način – 60% treninga
3. Communicate dokazuje uspješnost učenja jer naučeno primjenjujete u simulaciji poslovnih situacija – 20 % treninga