Oboružajte se vještinama za eru korisnika i postignite izvrsnost u komunikaciji.

Izvrsnost u komunikaciji s korisnikom, upravljanje ljudskim resursima

 Jeste li se ikada našli u situaciji kada niste znali kako postupiti s kupcem, kako se postaviti prema njegovim zahtjevima ili kako sačuvati “bistru glavu” u poprilično neugodnom razgovoru? Ako jeste, onda znate da si to ne želite ponovo priuštiti. Vrijeme je da steknete izvrsnost u komunikaciji i ostvarite zadane ciljeve.

HalPetovi stručni treneri i naša suvremena LPC metoda učenja pomoći će vam usvojiti sve važne korake kako biste postigli željenu razinu komunikacije i predviđanja poslovnih situacija. Na treningu Izvrsnost u komunikaciji s korisnikom proći ćete kroz cijelu eru klijenata ili kupaca, naučiti koji su i kako stvoriti idealne preduvjete za uspješnu komunikaciju, kako se prilagoditi određenim tipovima kupaca te, na kraju, kako nadmašiti njihova očekivanja. I zapamtite, ne možete promijeniti osobu koja stoji nasuprot vas, ali možete promijeniti svoj odnos prema njoj. 

Što ćemo naučiti na treningu Izvrsnost u komunikaciji s korisnikom:

  • Era kupaca (korisnika, klijenta)
  • Preduvjeti izvrsne komunikacije s kupcima
  • Što kupci očekuju
  • Odgovornost zaposlenika u razvoju odnosa s kupcima
  • Tipovi kupaca i kako im se prilagoditi
  • Kako komunicirati sa zahtjevnim i „teškim“ kupcima
  • Pritužba kao poklon
  • Kako nadmašiti očekivanja kupaca

Kome je trening Izvrsnost u komunikaciji s korisnikom namijenjen?

HR manageri, voditelji projekata, voditelji timova, direktori, voditelji odjela, zaposleni u marketingu i prodaju, copywriting i community stručnjaci mentori, nezaposleni, studenti.

recite nam što vas zanima

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

povezani sadržaj