Zašto su dojmovi polaznika treninga poslovnih vještina i osobnog razvoja važni?

Budući da se za svaku edukaciju nanovo pripremamo i u svaki sljedeći trening nastojimo ugraditi nešto novo, svježe i bolje, stalo nam je do dojma koji ćemo ostaviti na polaznike, a najvažnije nam je da oni s treninga odu obogaćeni novim saznanjima i vještinama. Neprestano radimo na poboljšavanju svih naših usluga i doista nam je bitno čuti i drugu stranu, a kako su dojmovi polaznika treninga poslovnih vještina i osobnog razvoja osnovna povratna informacija na temelju kojih modificiramo sadržaje treninga i aktivnosti, nakon svakog treninga provodimo evaluaciju.

Pitali smo polaznike što im se posebno svidjelo. Ovo su neki od njihovih odgovora:

 

Grupa je bila odlična. Svi su bili spremni na suradnju. Trenerica odlično balansira između tema i sudionika. Prilagođava se svakoj situaciji.

Puno vježbi i interakcija među sudionicima uz izvrsno vođenje trenera.

Menadžer kao coach i motivator

Ovakve edukacije su jako potrebne i trebale bi se održavati svake godine jer nas nitko ne uči kako biti mentor što je jedan zahtjevan i izazovan zadatak.

Kako biti uspješan mentor

Sve tehnike strukturiranja Pitch prezentacija i metode kako se riješiti grča i treme.

Isticanje naših osobnih nedostataka prilikom prezentiranja.

Trenerica je djelovala jako poticajno i motivirajuće i vrlo je stručna.

Praktični alati i savjeti, usmjeravanje na ono što nam je potrebno.

Pitch prezentacije

Dinamika, atmosfera, primjeri te situacije koje smo morali prezentirati. Pohvala za sadržaj i formu.

Sve je bilo iznad očekivanja. Svaka čast!

Edukacija je bila vrlo korisna za razvijanje prezentacijskih vještina. Na kraju treninga osjećam da sam napredovao u prezentiranju.

Svidjelo mi se apsolutno sve. Naučila sam stvari o kojima nisam niti razmišljala prije. Trener ina izuzetnu strast kada priča i “poučava”.

Učenje iz svojih pogrešaka gledanjem video snimki. Čovjek puno toga osvijesti na taj način.

Prezentacijske vještine

Najbolji seminar ikad! Za svaku pohvalu 🙂

Omogućiti ostalim kolegama istu radionicu

Razumjeti kolege kad negativno ragiraju i šire ljutnju

Mislim da ću puno lakše uspjeti prebroditi strah od bilo kakvih budućih promjena …

Upravljanje promjenama

Što je voditeljica ‘obukla naše cipele’ i prilagodila predavanje

Trening je bio zanimljiv, dinamičan i sudionici su imali priliku iznijeti sve što su htjeli reći i što ih muči

Upućenost voditeljice u materiju tj. problematiku te pažnja s kojom je slušala naše doživljaje

Trening je bio jako zabavan, svaka čast. Trenerica je jako ljubazna, interesantna osoba koja voli to što radi.

Izvrsnost u komunikaciji s korisnikom

Dinamičnost i primjenjivost sadržaja. Konkretne informacije. Stručnost predavača.

Način prezentacije teme te uspoređivanje sa stvarnim situacijama (primjenjivim). Učenje o novim načinima usavršavanja komunikacijskih vještina – verbalnih i neverbalnih.

Uvažavanje mišljenja od svakoga, otvorena i dinamična komunikacija, davanje prilike za izražavanje.

Mislim da su ovakvi treninzi vrlo korisni kako bismo s vremena na vrijeme osvijestili svoje ponašanje.

Komunikacijske vještine