Ključ uspješnog vodstva danas je utjecaj, a ne autoritet.

                                                                    Kenneth Blanchard, stručnjak za menadžment

Vaši članovi tima, kolege, partneri ili nadređeni mogu naravno u svakom trenutku svojevoljno odlučiti podržati vaše ciljeve. Međutim, u većini slučajeva ishod ovisi o vama i  vašim vještinama utjecanja na druge. Jeste li svjesni svojih prednosti i resursa i znate li što biste trebali činiti drugačije da snažnije utječete na druge?

Vještine utjecanja ključ su uspješne prodaje, pregovora, osobnog i poslovnog uspjeha i izgradnje i očuvanja odnosa na poslu i privatno. Važno je pritom imati na umu da svoj uspjeh procjenjujemo ne samo na temelju ostvarenog cilja, već i na temelju dobrog osjećaja našeg sugovornika nakon što je odlučio donijeti odluku, prihvatiti naš prijedlog ili djelovati u skladu s našim željama i ciljevima.

Budući da ljudi najčešće slijede one koji im, prema njihovom mišljenju, nude sredstva za zadovoljenje njihovih vlastitih ciljeva, važno je razumjeti što je našem sugovorniku važno i što ga motivira. Što više u svojoj komunikaciji koristimo razumijevanje i uvažavanje druge strane,  to će naš utjecaj biti veći.

HalPet trening Vještine utjecanja nudi niz jednostavnih i učinkovitih strategija koje će vam pomoći povećati osobni i poslovni utjecaj i bit ćete spremni za komunikaciju i djelovanje u složenim situacijama. Proširit ćete paletu mogućnosti pridobivanja sugovornika da podrži vaš osobni ili poslovni cilj, promijeni mišljenje ili donese odluku koja vam najbolje odgovara.

Sadržaj treninga:

  • Što je moć utjecanja
  • Ključni preduvjeti
  • Prezentacijsko-komunikacijski alati za uvjerljivost
    – verbalni
    – neverbalni
  • Moć aktivnog slušanja
  • Raporom do povjerenja
  • Šarm i karizma
  • Strategije uvjeravanja i utjecanja

Kome je trening namijenjen?

Svima koji žele snažnije utjecati na druge i tako ubrzati svoj osobni i poslovni uspjeh te uspjeh drugih; direktorima, menadžerima, voditeljima projekata, timova, stručnjacima kao i zaposlenicima malih, velikih i srednjih poduzeća, odjela prodaje, marketinga, proizvodnje, jednako kao roditeljima, studentima i svima onima koji osjećaju da ih nedovoljna moć utjecanja koči na putu do uspjeha.

povezani sadržaj