svi termini
termin održavanja
5. 7. 2017.
9:00 - 16:00
vrsta prijave u tijeku
trajanje 1 dan

Oboružajte se vještinama za eru korisnika, postignite izvrsnost u komunikaciji!

 Jeste li se ikada našli u situaciji kada niste znali kako postupiti s kupcem, kako se postaviti prema njegovim zahtjevima ili kako sačuvati “bistru glavu” u poprilično neugodnom razgovoru? Ako jeste, onda znate da si to ne želite ponovo priuštiti. Vrijeme je da steknete vještinu izvrsnosti u komuniciranju i ostvarite zadane ciljeve.

HalPetovi stručni treneri i LPC metoda pomoći će vam usvojiti sve važne korake kako biste postigli željenu razinu komunikacije i predviđanja poslovnih situacija. Proći ćete kroz cijelu eru klijenata ili kupaca, naučiti koji su i kako stvoriti idealne preduvjete za uspješnu komunikaciju, kako se prilagoditi određenim tipovima kupaca te, na kraju, kako nadmašiti njihova očekivanja. I zapamtite, ne možete promijeniti osobu koja stoji nasuprot vas, ali možete promijeniti svoj odnos prema njoj. 

Sadržaj treninga:

  • Era kupaca (korisnika, klijenta)
  • Preduvjeti izvrsne komunikacije s kupcima
  • Što kupci očekuju
  • Odgovornost zaposlenika u razvoju odnosa s kupcima
  • Tipovi kupaca i kako im se prilagoditi
  • Kako komunicirati sa zahtjevnim i „teškim“ kupcima
  • Pritužba kao poklon
  • Kako nadmašiti očekivanja kupaca

Kome je trening namijenjen?

HR manageri, voditelji projekata, voditelji timova, direktori, voditelji odjela, zaposleni u marketingu i prodaju, copywriting i community stručnjaci mentori, nezaposleni, studenti.

 

termin održavanja
5. 7. 2017.
9:00 - 16:00
vrsta prijave u tijeku
trajanje 1 dan

svi termini

povezani sadržaj