svi termini
termin održavanja
17. 5. 2024.
9:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan
termin održavanja
24. 5. 2024.
9:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan
termin održavanja
21. 5. 2024.
9:00 - 12:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan
termin održavanja
21. 5. 2024.
13:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan
termin održavanja
7. 5. 2024.
9:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan

“Svi trebamo one koji će nam davati povratnu informaciju. Na taj način postajemo bolji.”

 Bill Gates

feedback, povratne informacije

Vjerojatno ste se više puta našli u situaciji kada niste bili sigurni koliko ste uspješno obavili zadatak jer je povratna informacija izostala ili ste možda bili nezadovoljni jer je bila nejasna, zbunjujuća ili nekonstruktivna? A kako biste ocijenili kvalitetu povratnih informacija koje sami dajete drugima?

Povratna informacija smatra se jednim od najvažnijih komunikacijskih i motivacijskih alata na poslu i u privatnom životu. Omogućuje kontinuirano učenje i napredovanje na osobnoj i profesionalnoj razini.

 

Povratna informacija podrazumijeva informaciju o ponašanju pojedinaca ili grupe, o rezultatima njihovih aktivnosti u cilju davanja priznanja za dobro obavljen posao (pohvala) ili u cilju poboljšanja odnosno promjene postojećeg i budućeg načina rada kako bi se ostvarili željeni rezultati (konstruktivna kritika).

Učinkovitost povratne informacije u prvom redu ovisi o načinu na koji se daje, no i o spremnosti da se prihvati na pravi način. Dobra je vijest da je davanje i primanje povratne informacije komunikacijska vještina koja se može s lakoćom usvojiti i kontinuirano usavršavati. Na treningu Davanje i primanje povratne informacije naši će vas treneri „naoružati“ učinkovitim i provjerenim tehnikama i strategijama koje već sutra možete primijeniti u svom okruženju i direktno utjecati na osobnu uspješnost i uspjeh drugih.

Kratki sadržaj:

  • Što je povratna informacija
  • Važnost i uloga povratne informacije
  • Ključna pravila za uspješno davanje i primanje povratne informacije
  • Komunikacijski preduvjeti za uspješno davanje i primanje povratne informacije
  • Kako uputiti konstruktivnu kritiku
  • Kako dati pohvalu

Kome je trening namijenjen?

Direktorima, menadžerima, voditeljima projekata, voditeljima timova, stručnjacima kao i zaposlenicima odjela prodaje, marketinga, proizvodnje, malih, velikih i srednjih poduzeća, nezaposlenima, studentima i svima onima koji žele ovladati ovom vrijednom vještinom.

RECENZIJE

Trening je bio izvrstan u svakom pogledu. Vrijeme mi je naprosto proletjelo.

Ono što mi se posebno svidjelo je dinamičnost treninga, interaktivnost i vježbe s konkretnim primjerima.

Trener je izrazito stručan, a opet neposredan i dostupan. Stalno nas je uključivao u rasprave i sudjelovanje.

termin održavanja
17. 5. 2024.
9:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan

termin održavanja
24. 5. 2024.
9:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan

termin održavanja
21. 5. 2024.
9:00 - 12:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan

termin održavanja
21. 5. 2024.
13:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan

termin održavanja
7. 5. 2024.
9:00 - 16:15
vrsta in-house
trajanje 1 dan

svi termini

recite nam što vas zanima

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

povezani sadržaj